9 Ocak 2012 Pazartesi

Yenileme Projeleri Part V

Beşinci yenileme projemde çokkk eski bir hırkam nostaljik bir yakayla buluştu ve zamansız, şık, ultra feminen bir havaya büründü:)

Bu hırkanın yakasına kullandığım danteli burada anlattığım gibi çay ile sararttım ve eski görünümü verdim. Yakayı annemin çookk eski bir geceliğinden söktüm, rengi beyaz olmasına rağmen gerçekten eski püskü bir yaka olduğu kesin:)sökerken bir tarafını yırtmamak için bayağı bir dikkatli olmama gerekti. Diktikten sonra da bazı yerlerine inciler diktim.

Hırka bittikten sonra üzerinde halihazırda var olan inci düğmeler beyaza yakın renkte olduğu için yakanın rengiyle uyumlu olmadı ve sırıttı. Onları söktüm ve daha koyu renkli inci düğme alıp takacağım.






Beğendiniz mi?

6 yorum:

j.d. dedi ki...

Aa ne güzel olmuş :)

SMİLENA dedi ki...

çooook...

Archferda dedi ki...

cok begendım bende denemek ıstıyorum dantel yaka bulabılırsem:)
güle güle kullan!

C-belll dedi ki...

herkese teşekkür ederim :) sevgiler

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş.

sevda s. dedi ki...

Çoook güzel, çok beğendim :)