18 Mart 2009 Çarşamba

Clinique Almost Powder Make-up ve Pore Minimiser İnstant Perfector

Kış mevsiminde Bazen Guerlain Parure Extreme fondoten (02 Beige Clair rengi) bazen de Dior Forever spf25 ( No:20) kullandım. Ancak Bahar aylarında bronzlaşmaya başlayınca koyu renk bir pudraya ihtiyacım oluyor. Tek başına bronzer kullanmak hoşuma gitmiyor. Bu sefer renkli nemlendirici veya bronzer yerine, fondoten gibi görüntü veren hem ıslak-hem kuru kullanılabilen pratik bir pudra istedim. Aslında Dior Forever'dan çok memnunum onu 40 numarasını alsam yeterli olacaktı ama değişik bir ürün denemek istediğimden Clinique'in en son çıkardığı Almost Powder Make-Up pudrasını denemeye karar verdim.







Pudra gerçekten de ikinci bir ten gibi kaplıyor cildi. Islak kullanımda forever kadar ince yapılı durmadı ama fiyat/performans açısından beklentiyi karşılıyor. Yazın hiç fondoten falan sevmediğim için pudranın altına gözeneklerimde kullanmak için Pore Minimiser İnstant Perfector aldım (02 no). Perfector hakikatten perfecto!:)



Ürünü az miktarda sorunlu bölgelere sürüp hafifçe yaymak, istenen pürüzsüz görüntü için yeterli. Üstüne de pudrayı sürünce günlük doğal görünüm için beklediğim sonucu elde ettim:)





Perfector'ı günlük makyajında hafif bir baz arayan herkese tavsiye ederim. Pudra konusunda beklentiler kişiden kişiye göre değiştiği için bir şey diyemem ama hafif, ince yapılı, cildi boğmayan bir pudra arıyorsanız fiyat bakımından da diğer markalara göre oldukça hesaplı.

2 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Bu Pore minimiserden yıllar önce almıştım,bitirmek kısmet olmadı,bende işe yaradı mı yaramadı mı tartışılır.Maybeline'in köpük fondöteni gibi bişi geliyo bana.

C-belll dedi ki...

zaten tedavi amaçlı bir şey diilmiş ebvatacım günlük makyaj bazı gibi bişiy. ben çok beğendim.