13 Mart 2009 Cuma

MİMMMMlendim :)

Sevgili blog arkadaşım ebvatacım beni bir kez daha mimlemiş. Şimdi bu çılgın sorulara cevap vermek lazım:)
Efenim işte sorular ve işte cevaplar;

1-Paraşütle atlamaya karar verdiniz ve ilk atlayışınızı yapmaya hazırlanıyorsunuz.
Yerde sıranızı beklerken yukardan atlayanları seyrediyordunuz... Aklınızdan neler geçiyor?:


Hadi ama benim sıram gelsin bir an önce. Yarebbim inanamıyorum hep hayal ettiğim gibi...az sonra uçacağım, kimse beni tutamazzzzzzzzz...

2-Sıranız geldi ve uçak üç bin metreye yükselirken siz de kendinizi hazırlıyorsunuz. Arkanıza hiç bakmadan önünüzde açılan kapıya geliyor ve kendinizi aşağıya bırakıyorsunuz.Aşağıya atlarken ne diye bağırıyorsunuz?

Aaaaaaaaaaaaaa nefesim kesiliyor, bacaklarım titriyor. Cüneytttttttttt gördün mü uçabiliyorum,tut tutabilirsen ehehehehehehehehehehehehheh. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

3-Güvenli bir biçimde yere indiniz.Paraşütünüzü toplarken bir eğitmen size doğru geliyor ve birşeyler söylüyor.Eğitmen ne söylüyor?

Harikaydın C-bellcim öğrendiklerini başarıyla tamamladın da korkmadığın halde neden sürekli çığlık atıp durdun??? (Cevap: Hocam ben manyağım mutlu olunca çığlık atarımda ehehehehehehhhh)

Ebvatam sorular çok eğlenceliydi teşekkür ederim canım. Evetttttt sıra bende; Shopaholic ve Glam...ya siz yukarıdaki sorulara ne cevap verirdiniz???

3 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Senin cevaplar da süper oldu c-bellcim,bu mimlerin başka çeşidi var mıdır acaba?Sorusuzunu da sorulusunu da yaptık malum:)))

C-belll dedi ki...

eminim başka çeşitleri de vardır ebvatacım. sıra onlara da gelir elbet:)
mesela glam beni mimlemiş. Konusu ise, evimde sevdiğim köşeleri fotoğralamak...bu akşam elimde fotoğraf makinesi evimi fotolayacağım:)

SaR dedi ki...

C-bell hemencecik Mimledim seni :)xxx