5 Mart 2009 Perşembe

Eyeko 3in1 Cream

Geçen hafta unutulan ve yeniden paketlenen Eyeko kremim muhteşem bir sürede elime ulaştı. Paket yine gayet güvenli ve sağlamdı. Çok merak ettiğim bu kremi hemen açıp denedim.

Krem 38 gr. diğer göz kremlerinin hemen hemen iki katı miktarında. oldukça katı bir yapısı var. krem pembemsi bir renkte ve sürüldüğünde highlighter vaadini tam anlamıyla yerine getiriyor. Kokusu Avon kremleri gibi bildiğimiz krem kokusunda. Öyle parfümlü falan değil. Işıltı manyağı biri olarak eğer göz dışında yüzde de kullanılabiliyorsa bu kremi almaya devam edebilirim. ambalajının ve kutusunun pembe olması hoşuma gitti. Oje faciasından sonra bu şirin şeyden de memn un kalmayacağımı sanıyordum ama ilk izlenimim gayet olumlu oldu:)
Tabii kullanmadan fazla yorum yapmam yanlış olur. Sonuçta göz kremi ve göz çevremiz yüzümüzün en hassas bölgesi. İnşallah ordan da geçer not alır ve bu çok amaçlı ürün vazgeçilmezim olur.

06.03.2009 İlk kullanım sonrası; Bu sabah kremi kullandım. Dün akşam bayağı bir araştırıp emin olduktan sonra tüm yüze de uygulanabildiğini öğrendim ancak sabah kullandığımda maalesef içindeki ışıltılar kremin kıvamından dolayı belli bölgelerde toplanıp kaldı. Çok bastırarak dağıtmaya çalıştım ama bu sefer de yüzüm kızardı:( Aslında kıvamı biraz daha yumuşak olsaydı verdiği yansıma harika diyecek sözüm yok. Ben üstüne ID mineral fondotenin Light rengini geçtim ve süper oldu ama her sabnah onu dağıtacağım diye uğraşamam...göz çevresi içim yazın güzel olur ama bir daha alınacaklar listemden kesinlikle silinmiştir. Karar: Eyeko'dan bir daha hiç bir şekilde ürün falan alınmayacak!

6 yorum:

serrose dedi ki...

Rengi cok tatli gorunuyor iyi gunlerde kullan

C-belll dedi ki...

çok teşekkür ederim serrose'cum.

Adsız dedi ki...

hayirli olsun canim,benim bahsettigimde bu kremdi fakat hic bilmiyordum aslinda goz kremi oldugunu.aydinlatici sanmistim.bu durumda almasam da olur cunku elinde surmus oldugun haline baktigimda bana pek farkli gelmedi.iyiki eline surmus halini gordum.yani bende bi kac tane zaten aydinlatici var ve hemen hemen ayni renkmis bu urun.ben tam pembe bir krem sanmistim canim.fuzuli masraf olmasin bana.haha:))

C-belll dedi ki...

ben bugün hem yüzümde hem de gözümde denedim cnm ama sürüldükten sonra dağılması zor. bir kaç yerde toplanıyor ışıltılar. bu da dalga görünmesine sebep oldu. sadece yazın göz çevresi için kullanacağım ben de.

Adsız dedi ki...

canim uzuldum ya tum ciltte memnun kalmadigina.demek kalin bi yapisi mi varmis yani?bende hic sevmem dedigin gibi ciltte dalga gibi izlerin cikmasina.hani 15-16 yasindaki kizlar kendi ten renklerinden daha koyu fondoten alirda surer ama iyi de yedirmezya,onun gibi:))sen simdi bunu yazinca ben tam sogudum inanki almak istedigim stick alliktan.ay hadi oda bu sekilde cikarsa diye dusunuyorum suan

C-belll dedi ki...

bence kesınlıkle eyeko'dan hıc bır sey alma pradacım.