28 Mayıs 2009 Perşembe

Harajuku Lovers

İsmi garip olsa da bu şirin bebekler aslında birer parfüm şişesi. Ben Haziran Joy Dergisi'nde görür görmez merak ettim ve denemek için sabırsızlanıyorum:)
Gwen Stefani, Japonya'yı ziyareti sırasında görüp etkilendiği sokak moda akımını Harajuku Lovers parfümlerine taşımış.
Beş farklı karakter ve stile sahip Harajuku kızlarının her biri el yapımı ve her birinin içeriği oldukça farklı ve bu farklı içerikler farklı karakterdeki kadınlara hitap ediyor.
Bebeklerin isimleri; Love, Lıl'Angel, Music, Baby ve G...





Bu şirinelerin içeriklerine bakarsak;

LOVE Parfüm şişesini oluşturan LOVE karakteri, mini elbisesi, saçında ve giysisinde bulunan kalp şeklindeki aksesuarıyla aşkı simgeliyor. Süslü karakter, tatlı, şefkatli, özgür ruhlu kızlarla örtüşüyor. Parfüm, tepe notasında bergamot ve şeftali; orta notasında gül, yasemin zambağı ve nektarin çiçeği; dip notasındaysa orkide ve ylang çiçeğiyle enerji veriyor.

LIL' ANGEL Omzunun üzerinde bulunan beyaz kanatlı bir melekle şans getirecek LIL' Angel karakteri, okul eteği, bluzu, bandanası ve dizlikleriyle lise çağındaki kızların asi yönüne atıfta bulunuyor. Parfümün tepe notasında ananas, böğürtlen, kızılcık ve frambuaz; orta notasında şekerli menekşe ve gül; dip notasında lolipop akoru, hinoki ağacı ve amber öne çıkıyor.

MUSIC Hayatın, duyguların, sessizliğin ve dansın fon müziğini yansıtan karizmatik bir kişiliğe sahip MUSIC karakteri, denizci kıyafeti ve müziği simgeleyen tokalarıyla dikkat çekiyor. Tatlı çiçeksi parfümün tepe notasında armut ve klementin; orta notasında tatlı bezelye, zambak yasemini ve hanımeli; dip notasında odun, vanilya ve misk etkisi hissediliyor.

BABY Süslü, cezbedici ve esprili olan Baby, kısa babydoll elbisesi, kıvırcık saçlarıyla iddialı bir karakteri yansıtıyor. Parfüm, tepe notasında beyaz gül, frezya, bergamut; orta notasında portakal çiçeği, Tahiti çiçeği; dip notasında beyaz misk, yumuşak odunsular, vanilya ve menekşe kokularıyla cezbediyor.

G Kurnaz, eşsiz ve soğukkanlı G, Alice Harikalar Diyarı masalından fırlamış gibi mini eteği, beyaz korsesi, kendine özgü stiliyle gruba yol gösteriyor. Parfüm, tepe notasında hindistan cevizi, mandalina, elma kabuğu; orta notasında zambak yasemini, yumuşak frezya, manolya; dip notasında hindistan cevizi sütü, beyaz sandal ağacı ve koton ile pudramsı, hafif ama etkileyici bir koku sunuyor.
(Açıklamalar Joy Dergisi'nden alınmıştır.)

Ben bu parfümleri çok merak ettim ve hemen yakınımdaki Sephora Mağazasına gidip BABY'e bakacağım:)

8 yorum:

Miss Beril dedi ki...

bayılldım bunlara.en kısa zamanda benımde uğramam lazımm.)

C-belll dedi ki...

çok değişikler değil mi berilcim:)bu şirin bebeklerden birine sahip olmazsam çıldırırım:)

ebvatathemua dedi ki...

Benim favorim G,sevdiğim kokular var içinde,denemek lazım:)

caramel macchiato dedi ki...

ben de dıyorum nerden hatırlıyom bunları eheh dun gece ben de joy okudum ya eehhehee

C-belll dedi ki...

caramelcim biz bu kadar şeyi aynı anda yapıyorsak şunları bir deneyelim bakalım hangimiz hangi bebeği beğenecek merak ettim şimdi:)

C-belll dedi ki...

ebvatacım bazen bir parfümün içeriğini okuyorum acayip sevdiğim bir şeydir diyorum bir kokluyorum ı ıh çok kötü diyorum. o yüzden hiç ieçriğe bakmamak lazım aslında hepiciğini deneyelim benceeeeeee :) ha bu arada Gwen Stefani'nin favorisi de G imiş efemmmmmmmm

Adsız dedi ki...

kızlar 30ml i 87 ytl...bugun baktım..kokuları şekerli ama çok özel değil..daha cok ambalaj satıyorlar..
ecem

C-belll dedi ki...

Hmmmm iyi oldu bu açıklama sağol cnm. ben hala bakamadım ama fiyatı diğer parfümler ile aynı çok şaşırmadım