20 Mayıs 2009 Çarşamba

NARS Severlere Üzücü Haber :(

Eveeeeet dün akşam aldığım bilgilere göre NARS'ın ve Laura Mercier'in Türkiye Disribütörlüğü yeni bir anlaşma yapılıncaya kadar sona ermiş ve şimdilik Türkiye'de satışı yapılmayacakmış:( Bu haber benim gibi tüm NARS ve Laura Mercier severleri üzecek elbet. Eğer içinizde kalacak veye merak ettiğiniz bir şeyler varsa mutlaka ay sonuna kadar Harvey Nichols'e uğramanızı tavsiye ederim. Zira şu an fiyatlar kendi ülkesinden bile çok çok daha ucuz.
Hal böyle olunca NARS'tan bayağı bir şey aldım yine.
















Laura Mercier el kremini misler gibi hindiztan cevizi kokusu yüzünden aldım. 50 ml ama bayağı yoğun bir krem. Çantamdan çıkmıyor aldığım günden beri. İsolde duo'yu kahve farım olduğu için hep bırakıyordum ama madem gelmeyecekmiş o zaman almamak olmaz dedim ve aldım. kullananlar ne kadar güzel bir ikili olduğunu bileceklerdir. El Dorado'yu ise sevgili Hellokitty isolde'nin altına kullanılacağını yazınca onu da aldım tabi. Heaven çok tatlı bir kayısı ile soft ışıltılı toz pembe renklerinden oluşuyor. Özellikle kayısı rengine bayıldım. Sea,Sex,Sun hakikatten tam bir yaz ikilisi. Ben özellikle tatlı yeşil tarafı için tercih ettim. Mediterranee ise bir kült. Aslında cesaret isteyen bir renk ama kullanıldığında hiç de yoğun durmuyor. Ben ordayken bir bayana Jolie Pouppe farın koyu rengi ile Mediterranee'nin turuncu rengini kullanarak makyaj yaptılar. Nasıl güzel oldu anlatamam. Hiç mor ile turuncu'yu düşündünüz mü? Ben kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi ama mutlaka deneyeceğim:) Kalemleri daha önce hiç denememiştim. Yine Hellokitty göz içine kullanıldığını yazınca ve gidip deneyince iki rengini aldım özellikle İstanbul harika bir renk. Misbehaves geçen senenin koleksiyonunda çıkan bir gloss şu an satışta diil. Ben o kadar istiyotdum ki sevgili Brucu bana kendi glos^s'unun hediye etmek zorunda kaldı:) canım benim:)
İki ya da üç seferde aldığım bu ürünlerin toplu fotolarının yanı sıra renkleri hakkında fikir edinebilmeniz için ayrı ayrı da fotoğraflarını ekliyorum. Renkler oldukça gerçeğe yakın. Sadece fondcation Powder'ı bir tülü net çekemiyorum onu da idare edin artık:)












Fotodaki cilt bakım kreminin adı Hydrating Moisture Cream. Temelde nem ihtiyacını karşılamkala birlikte içeriğindeki vitamin kompleksiyle ince çizgilerimin oluşumunu engelleyici özelliği de var. Genç ciltler için hafif bir anti aging bakımı yapıyor yani. Ben daha önce aldığım vitamin Serum ile birlikte kullanmak için aldım.
Barcelona Fondation Powder'ı kış için aldım. Daha önce St. Tropez rengini almıştım rengim koyu olduğu için çok memnun kalınca kış için de alıp yedeklemek istedim. özellikle ıslak kullanımda süper süper...Rated ve Misfit benim bugüne kadar hayatta almayacağım renklerdi ama artık renk kullanabilir hale geldiğime göre Amerika'da satış sıralamasında birinci olan Rated'i almamak olmazdı. Misfit'in ise o farklı yeşilini başka hangi markada bulmak mümkün ki?
Ojeyi ise Türkiye'de hiç bir yerde olmadığı için ebaydan aldım. O da dün elime geçti. Rengi çok tatlı tam baharlık cici bir renk. NARS'ın Lip satinlerinden mutlaka bir tane de olsa edinmelisiniz. Ancak o zaman ne dediğimi anlarsınız. Yapıları, kalıcıkları, yumuşacık ve kolay sürülmeleri benden tammm not aldı bile. Harvey'de kalan sınırlı sayıdaki ikili olanlardan bulabildim ben de halbuki çok güzel renkleri var kendi sitesinde ya neyse...Sanırım bundan sonra bu kadar NARS ürününü bir arada fotolayamayacağım çünkü bir daha bu kadar ucuza bulmak hele ki Türkiye'den almak zor görünüyor. İnşallah kısa sürede Dağıtıcı firma buna bir çözüm üretir. Yoksa boynum bükük kalacakkkkkkkkkkkk

10 yorum:

Hello Kitty dedi ki...

:(( gercekten uzucu haber..
ama ciciler sahane yaa. puff senin yuzunden mali krize girecegim :))
canım cok guzel gunlerde kullan.. bende pudra, moon fleet ve chihu.. glossların yedeklerini mi alsam diyorum yaa :( sence alayım mı? bana kolay kolay bitiremeyecegim gibi geliyor ama ya biterlerse ve dagıtıcı firma sorunu cozemezse :(
lipsatin glosslar hakkında dediklerine katılıyorm ve bayılıyorum yapısına .. bende hemen 2 adet duo kapmıstım..

Glam's World dedi ki...

Bu habere birazcık üzüldüm ama nede olsa yurtdışından getirtme gibi bi imkanımız da var. nede olsa gerçek fiyatları böyle ucuz deil.
Cnm bu arada güle güle kullan :)

Shopaholic dedi ki...

Aman Tanrımm!! Rated gelmiş mi?? Öyle ise koşa koşa Harvey'e gitmeliyim :)
Çok güzel seçimler yapmışsın canım güle güle kullan :*
Umarım bu sorunu da çözerler ama Glam'ın dediği gibi indirim olmadığı sürece yurt dışından almak çok daha mantıklı oluyor bence de..

siren dedi ki...

orgasm oje! cok seviyorum hatta tirnaklarimda $u an o var : ) acayip dayaniklidir ozellikle top coat/base coat kullaninca

C-bell dedi ki...

valla benim gibi NARS severtlerin hakikatten üzüleceği bir haber:(
Hello'cum bence yedek yapmana gerek yok çünkü hem yoğun oldukları için kolay kolay bitmeyecek ürünler hem de bayatlama ihtimalleri yüksek. Shopcuğum Rated depodan bir adet çıkmış onu da ben aldım sanırım:( ama bir telefon et istersen depodan bir sürü mal çıkacaktı dün akşam. Ben de Burcu'nun zoruyla aldım mavi tarafı muhteşemmmmm.Sirenciğim ne zamandır istiyorum bu ojeyi ebayda görünce hiç bakmadan kaptım valla iyi ki de kapmışım. Dünden beri tırnaklarımda kesinlikle soyulma falan olmadı. bulursam bir tane daha alırım hiç düşünmeden

XOXO Kayra dedi ki...

Mediterranee çok hoş görünüyor. Ve tabi ki Rated R ... Her Ankara Sephoraya gidişimde bakıyorum ama çok parlak diye cesaret edip alamıyorummm

Vayy Narsın Istanbul diye kalemi olduğunu ilk kez duydum =))

C-bell dedi ki...

Rated'ı benim gibi mayajda tabuları olan biri nasıl aldı bilmiyorum valla:)

hersheyler dedi ki...

üzüldüm habere ama ben tr'ye gelmeden önce de siparişle getirttiğim için tek sıkıcı taraf kargo beklemek olacak diye düşünüyorum
bu arada el kremi süper birşey hem kokusu hem yapısı bende hep çantamda taşıyorum

prada dedi ki...

c-bellcim harveydekilerle kanka oldun:))))aslinda sen her gittiginde bir tanede sirketten nars urunu vermeliler diye dusunuyorum canim.ne guzel musterisin.yaa harika seyler almissin hepsi cook guzel ama en guzeli rated.bittim o maviye ben.dusunuyorum nasil cilgin bir goz makyaji olur onunla:))

C-bell dedi ki...

ah pradacım ne kadar çok seveni varmış rated'in. Ben renk konusunda gerçekten korkaktım makyajda ama nars ile tam gaz bşir giriş yaptım. rated'in o mavi tarafını eyeliner gibi çektim harika oldu harikaaaaa