28 Mayıs 2009 Perşembe

MiM! Wallpaper Hadisesi

Sevgili Caramelcim beni Mimlemiş:) Mim konusu çok hoşuma gitti:) Canım benim, ben wallpaper hadisesi konusunda yine ikizler kadını olmamdan kaynaklanıyor olsa gerek çok değişkenimmmmmmm. İki üç günde bir sürekli karşısında olduğum stres deposu işlerimle uğraşırken azıcık renkli ve hoş şeylere bakmak hoşuma gidiyor.


Pazartesi gününden beri bu şirin meleklere bakıyorum ben. Bazen eşimle güzel bir tatil fotosu bazen gemilerde çektiğim kuşlar bazen de güzel illüstrasyonlar oluyor masaüstümde. Bak Prtsc yaparken senin için topladım hemen hemen dağınıklığı:) Masaüstüm gün içerisinde savaş alanı gibi oluyor çünküm. Yoğunluktan birazcık dağınık çalışıyorum ama sonra onları eve gitmeden arşivliyorum her gün yoksa baş edemiyorum.
Evdeki bilgisayarda ise meşhuuurrrrr vampirim Edward'ın fotosu var. Uzun bir süre de kalacak gibi görünüyor neden mi? bende bu hayranlık onda da bu yakışıklılık varken daha çoook bakarım ben onun güzel suratına hehehehehehehehhe (Cüneyt'cimmmmmm şaka yapıyorum sakın kızma e mi? eheheh)

5 yorum:

caramel macchiato dedi ki...

ahahaha bayıldım çok severım bu tabloyu! edward haa vayyy, evet blair&chucktan evvel edwardı da koymustum bı ara masaustune... chuck ve robert da ıngılişşş valla, maşşallahhh!

C-belll dedi ki...

offf offf aslında ben ityalyan erkeklerini yakışıklı sanırdım ama son zamanlarda feci yakışıklı ingilizler pörtledi ortalıkta haklarını yememek lazımmmm

ebvatathemua dedi ki...

Anoom,bu melekler benim yatakodamda asılı :)))

caramel macchiato dedi ki...

anacım kesin aksandan dolayı :)) dusunuyorum dusunuyorum baska sebep bulamıyorum eheheheh

C-belll dedi ki...

ben de puzzleını almıştım ama hala bekliyor yapılmak için:)
yok be caramelcim adamlar doğuştan şanslı müthiş bir gen uyuşması var onlarda:) ah robert ahhhhhh