11 Ocak 2010 Pazartesi

Loreal Professional Cocoa Şampuan ve Saç Maskesi

Loreal ile yaptığımız işbirliği sonucu bana Loreal Professional serisinin Cocoa serisinin şampuanını ve saç maskesini yolladılar. Çok şirin bir pakette gelen bu ürünleri geçen haftaya kadar saçımın tadevisi yüzünden başka bir ürün kullanmadığımdan kullanmaya cesaret edememiştim. Ancak kullandıktan sonra memnun kaldığım için sizlerle paylaşmak istedim.


Bu serinin özelliği ince telli saçlara hacim ve dolgunluk vermesiymiş. John Fereida'nın mavi serisinde bu tür şampuan ve krem kullanmıştım ama çok fark görememiştim. Ancak bu şampuan gerçekten güzel. Saçlarım kuruduktan sonra gözle görülür bir dolgunluk ve yoğunluk oldu. Krem ise oldukça yoğun. bir fındık tanesi kadar ürün benim kısa saçlarım için yeterli oldu. Saçımın suyunu aldıktan sonra krtemi uygulayıp 1,5-2 dk. beklettikten sonra yıkadım. Oldukça yumuşak yaptı saçımı öyle ki taramaya bile gerek kalmadı:)

Benim saçlarım oldukça ince telli ve yumuşak olduğu için kreme ihtiyacım yok belki yazın saçlarım güneşten ve denizden yıprandığında kullanabilirim ama şampuanı kullanmaya devam edeceğim. Loreal'e bir kez daha buradan teşekkür ederim.

6 yorum:

caramel macchiato dedi ki...

vay caninaaaa :) saç yapimiz ayniymiş valla bebegim.. işe yaradiysa ne mutlu!bana da gelsinn bana daa bana daaaa :D muck

C-belll dedi ki...

ayyy şeker nerelerdesin sen yaaa çok özledim ben seniiiii:) valla ben özellikle şampuanını çok beğendim tavsiye ederim cnm. mucckksssss

caramel macchiato dedi ki...

blogu tekrar actim :D artik yilan hikayesi oldu ahahaha kendi kendime guluyorum yeminle!

yine bi kanyon yapalim ayip ediyosunnn :D

imroz dedi ki...

görünüşü bile çok hoş..tr de satılıyor dimi bu?

Archferda dedi ki...

benımde saclarım ınce tellı ve az bunu denemelıyım:)

C-belll dedi ki...

ayyy çok sevindim şeker çokkk:) ilk fırsatta kanyon planını yapıyoruz o zamannn:)
zehracımn tr'de var bildiim kadarıyla kuaför salonlarında satılıyor professional serisinin ürünleri. adreferdacım tam ihtiyacın olan ürün bence ama kremi gereksiz onu söyliyim:)