12 Ocak 2010 Salı

Vücut Bakımı

Yüzümüz, gözümüz, dudaklarımız falan derken vücudumuzun temel bakımını çoğumuzun özellikle kış aylarında ihmal ettiğini düşünüyorum. Soğuk havalarda sürekli kalın ve kapalı giyinildiğinden pek çok bayan yazın yaptığı yoğun bakımı kışın çok önemsemiyor ya da nasılsa görünen bir şey yok diye yapmaya üşeniyor değil mi? :))
Buna cevabı EVET olan bayanlara dahil olan biri olarak bu aralar yeni yıl kararları hadisesi gazıyla unuttuğum vücut bakımıma özen göstermeye karar verdim ve zaten uzunca süredir elimde olan ürünleri düzenli olarak kullanmaya başladım.
Ben bu aralar Juvena'nın vücut peelingi ve sıkılaştırıcı losyonuyla birlikte Sisley'in selülit kremini kullanıyorum.



Özellikle Juvena markası için çok çok menun kaldığımı söylemek istiyorum. Nar özü bulunan vücut kremi ve peelingi kullanımdan sonra tüm vücuda yayılan ve saatlerce gitmeyen harika bir kokuya sahip. Benim cildim çok çok kuru olduğu için nemlendirme konusunda mucizeler yaratmıyor ama sonuç tatmin edici düzeyde. Peeling kemsi yapıda olduğu için hiç bir kuruma, tahriş vs. yapmadı aksine duruladıktan sonra cildimin nemlendiğini ve yumuşadığını hissetim ki bu benim için iyi puan. Ben bu sonucu en çok Body Shop Shea özlü vücut peelinginden alıyordum. Zaten bittikçe aldığım süper ikilidir Shea özlü body butter ve peeling. Juvena fiyat açısından pahalı bir marka olduğu için, bu tür selektif markaların yüz bakımı kremleri varken vücut ürünlerine o kadar para vermek cazip olmasa da deneme şansınız olduğunda çok beğeneceğinize eminim.

Sisley'in selülit kremi ise bugüne kadar kullandığım tüm selülit kremleri gibi mentollü ve bildiğimiz selülit kremi işte. Elbette yapısı çok güzel ve vücuda sürdüğümüzde hemen bir gerilme ve serinleme yaşatıyor ama o kadar...Şimdilik sorunlu bölgelerde bir azalma veya düzelme görmedim ama bu tür kremler genellikle önleyici nitelikte kremler olduğundan açıkçası mucize de beklemiyorum zaten. Daha önce kullandığım Clarins, Lancome, Vichy, Darphin, Elancyl, Loreal, Nivea gibi markalara ait selülit kremlerinden daha pahalı olduğu için "çok farklı, çok iyi, mutlaka alın" diyemem. Tercihiniz bu markada olursa memnun kalırsınız derim o kadar:)

2 yorum:

caramel macchiato dedi ki...

aha benim 2 sene once kullandiğim narli peeling :) kokusu falan cok guzeldi ya! ama bidaha almam sanirim pahali oldugunu dusunuyorum :D

bu arada burcu tekrar harvey'de :D gecenlerde annemle karsilaştik onunla orada..ahahaha 2.5 saat cikamadik dukkandan :/ ehueheue

C-belll dedi ki...

çok güzel ama caramelcim gerçekten pahalı ben de alır mıyım bilmiyorum çoook zengin olursam hep kullanırım o ayrııııı:)
yahu burcu re vive die bir marka için başlamış ben de eşini görmüştüm ama onu görmek nasip olmadı bir türlü. kızı evlendi bir tebrik etmeye bilem gidemedim nankörüm ben nankör:)