16 Şubat 2009 Pazartesi

Alışverişkolik Yollarda...

Bu hafta Göstepe Optimum'daydım. Aslında geçen haftaki Via Port ganimetlerimden eşime aldıklarımın değişimini yapmak için gitmek zorunda olduğum bir yerdi ancak o kadar ferah o kadar düzenli bir AVM ki saatlerce çıkamadım.
Optimum Göztepe Yenisahra köprüsünün yaklaşık 50m gerisinde kalan muhteşem bir Outlet merkezi. Diğer Outlet merkezlere göre hemen hemen her markanın Outletini bulmak mümkün.
Vakko, Diesel, U.S. Polo, Mango, İpekyol, Ninewest-Park Brovo, Derimod, Steve3 Madden, Hotiç, YKM ve Boyner benim dikkatimi çekenler. Pek çoğu gerçekten Outlet mantığı ile çalışıyor. sezon ürünü bulmak zor. 3 tane Outlet Optik bile vardı!
Mekan kapalı ve yemek katı bile belli bir konsept içinde düzenli ve tertemizdi.
Tek dezanatajı kocaman katlarda tek bir tuvalet olması ve bunların küçücük olması.
Neticede biz hem değişim işlemlerimizi yaptık hem de ben Vakko ve Boyner'in içinde bulunan Beymen Outlet'ten çanta ve ayakkabı aldım üstelik çok çok komik fiyatlara.
Değişik bir yer göreyim bir yandan da ihtiyaçlarımı karşılayayım diyorsanız Optimum kesinlikle tavsiye edeceğim bir AVM. pişman olmayacağınızın garantisi benden:)

Hiç yorum yok: