13 Şubat 2009 Cuma

Slumdog Millionaire

Uzun süredir izlediğim en güzel yabancı film Slumdog Millionaire. BAFTA ödüllerinde rekor düzeyde ( En iyi film ve En iyi yönetmen ödülleriyler birlikte toplam 7 ödül) ödül aldığını okuduktan sonra merak edip izledim. Danny Boyle tarafından yönetilen film 2006 Hindistan'ında geçiyor.






Jamal Malik Mumbai'nin gecekondu mahallelerinden birinde yaşayan 18 yaşında bir yetimdir. Hindistan'da katıldığı bir bilgi yarışmasında 20 milyon rupe kazanmasına sadece bir adım kalmıştır.

Şovun o gecelik bitmesinin ardından Jamal, eğitimsiz olan birinin bu kadar büyük başarıyı ancak hile yoluyla gösterebileceğinden şüphelenilip tutuklanır. Ama yarışmadaki her sorunun cevabıyla o gece Jamal'ın inanılması zor gerçek hikayesi ortaya çıkacaktır. Fakat sadece bir soru gizemini korur...

Çok beğendiğim bu filmin tanıtımını aşağıdaki adresten izleyebilirsiniz.
www.youtube.com/watch?v=AIzbwV7on6Q

2 yorum:

tuguna dedi ki...

ben de izledim ve kesinlikle uzun zamandir izledigim en iyi film. gran torinoyu da tavsiye ederim:)

C-belll dedi ki...

Onu da çok merak ediyordum cnm eğer tavsiye ediyorsan gönül rahatlığıyla izleyebilirim.