20 Şubat 2009 Cuma

Confessions of a Shopaholic


Bugün vizyona giren ama takip ettiğim bir çok blokta çoktan yer verilmiş olan filmden bahsetmek istiyorum. Confessions of a Shopaholic...
Bu filmin kitabını okumuştum ancak filminden de aynı tatmini alacağımı düşünüyorum. Çünkü fragmanlardan izlediğim kadarıyla filmin kostümleri de harika üstelik tüm bayanların hoşuna gidecek mağaza manzaraları var. Eğer sevgili dostum, yegane alışveriş arkadaşım benimle buluşabilirse filme hemen bu akşam gitmeyi planlıyorum. Yorumlarımı hemen sizlerle paylaşacağım elbet.



Filmde; Rebecca neşe dolu bir genç kızdır. Alışveriş konusunda çok başarılıdır. Bir finans dergisinde okurlara hesaplı alışveriş üzerine tavsiyeler veren köşe yazıları yazmaya başlar ama bir sorun vardır: Kendisi iflah olmaz derecede bir alışverişkoliktir. Bu zaafını dergideki herkesten gizlemeye çalışır. Geçmişinin geleceğini mahvetmemesi için olağanüstü bir çaba harcamak zorundadır.

2 yorum:

caramel macchiato dedi ki...

ahhh benim de önceliğimde bu film..hepimize lazım :)

çabuk izle, çabuk yaz :)

C-belll dedi ki...

Son yazımda da belirttiğim gibi Cuma günü gidemedim caramelcim ama az önce bu akşam için biletimi aldım bile. bu sefer hiç bir şey tutamaz beni:=)