7 Şubat 2009 Cumartesi

Parfümde Top 3'üm.

Koku diyince aklıma hemen Patrick Süskind'in "Koku" adlı romanı geliyor. kitabı ilk okuduğumda o kadar etkilenmiştim ki daha iyi anlamak için 1 kez daha okuduğum nadir kitaplardandır. Sonra filmini de seyrettim elbet ama kitabının verdiği etkiyi asla veremedi. kokulara karşı inanılmaz bir hassasiyetim ve "iyi" denilebilecek bir burna sahibim. Piyasada bulunan hemen hemen her tür koku hakkında bilgi ve fikir sahibiyim ancak buna rağmen yıllardır tek bir parfümde karar kılma konusunda asla başarı sağlayamadım. Tipik bir ikizler kadını olmamın bunda büyük bir etkisi olsa da o kadar çok seçenek arasında karar kılıp diğerlerine haksızlık etmek de istemiyorum açıkçası:)

30 yaşıma geldim ve yaklaşık 15 yıldır parfüm kullanıyorum. Ondan öncesinde de annemin hazinelerini boşa etmekle geçmiş zamanım:) o günden bugüne emin olduğum ve tercihlerimde öncelik verdiği kokular oryantal, oryantal-çiçeksi içerikli kokular.

Gelelim Top3 parfümüme;

Birincisi; koklar koklamaz vurulduğum, kokladıkça bıkmak yerine bağlandığım L'instant de Guerlain...

İkincisi; İlki kadar ilk başlarda beni cezbetmese de denedikçe beğendiğim ve kullanmaya başladığımda ise inanılmaz derecede benimle bütünleşip, bembeyaz tenini terketmeden duran Therry Mugler AlienÜçüncüsü ise; Adından da anlaşılacağı gibi arsız, şımarık, farkedildiğinin farkında olan farkettiren bir koku. Guerlain My İnsolence...Bu parfüm Eau de Toilette çünkü 2008 yaz sezonunda çıktı. Eau de Parfümü çıkarsa çok mutlu olacağım çünkü bal gibi kokan harika bir koku.

Bu üç parfüm sışında favorim olan ve mutlaka elimin altında bulundurduğum Chanel Coco Mademosaille, Dior Addict, Givenchy Ange ou Demon, Paco Robanne Ultraviolet, Dior Miss Cherie ve Michael Kors var. Ancak seçim yapmak zorunda olsam yukarıdaki üç parfümü alır, aralarında asla tercih yapmaz ve mutlu mutlu yaşardım:) Yaşasın görünmeyen fakat etkileyici silahım parfümlerim!

2 yorum:

Glam dedi ki...

Eğer benimde sadece 3 tercih hakkım olsaydı, addict, mademoiselle ve ultraviolet ile bir ömür yaşardım, ama yok işte, doymuyo şu gözüm :))))

C-belll dedi ki...

Evet cnm ya o kadar çok çeşit var ki insan ne seçeceğini şaşırıyor. En azından ben üçe indirebildim. Tek bir parfümde karar kılıp yıllarca onu kullananlara hiç bir zaman benzeyemedim