19 Şubat 2009 Perşembe

"MİM" LENDİM - LEDİM :-)



Sevgili blog dostlarım Ebvata ve Marjo tarafından MİMlendikten sonra merak edip diğer bloglarda okumaya ve MİM'in ne olduğunu çözmeye çalıştım ve sevgili arkadaşlarımın beni ödüllendirdiğini anlayınca çok ama çok mutlu oldum.

Şimdi bu ödülü, edindiğim bilgiler dahilinde size de kısaca tanıtayım ve hemen ben de ödüllerimi dağıtmaya başlayayım;

Efenim MİM olayının 3 şartı varmış:
1-seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek
2-bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek
3-seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.

Sıralamanın hiç bir şekilde bir anlam ifade etmediğini ve rastgele sıraladığımı belirterek başlıyorum:-)

Caramelize edilmiş şirine; Caramel
MUA'lara taş çıkartan becerikli Ebvata
Araştırmacı gazeteci Marjo
Yazılarının hızına yetişemediğim, pembe ile özdeşleştirdiğim Hellokitty
Ürün tanımamda oldukça faydalı olan swatchları ile sevgili Vespa
Çaysever,japon kültürünün fahri gönüllüsü Serrose
Tatlı anne, Güzel insan Tuguna

Sevgiler Bayanlar:-)))

Hiç yorum yok: