10 Şubat 2009 Salı

Juicy Tubes...Mmmmm Yummy:=)

Benim gibi Juicy Tubes'ların tadına bayılıyorsanız bu yazım size göre:)

Evet yapış yapış ve koyu kıvamlılar, sürekli saçımızın yapışması ise kaçınılmaz ama ben yine de bir makyaj klasiği olan bu lezzetli tüplerden vazgeçemiyorum. bir kere tatları ve kokuları muhteşem, dudakta bıraktığı ıslak görüntüya bayılıyorum ve harşeyden önemlisi ne kadar koyu göründe görünsün gloss olmasından dolayı verdiği saydam renkler çok güzel.



Bendeki renklerini uzun uzadıya anlatmayacağımm ama her sene yenilenen farklı serilerle simli, simsiz-saydam, sadece ışıltılı, spf'li, nemlendiricili, dolgunlaştıcı vs. farklı yapılarda seçeneklerini bulmak mümkün. gram olarak da oldukça fazla (15 ml!!!) olduklarından uzun süre kullanabilirsiniz. Ben hepsini bayağı kullandığım halde resimde yeni gibi çıkmışlar. Bugüne kadar bitirip yenisini aldığım tek rengi fraise ( resimde üst sırada soldan ikinci olan) pek çok forumda da bayanların da en çok beğenip kullandıkları rengin bu olduğu söyleniyor.

Eğer kullandığım gloss'un yapısı-kalıcılığı gibi özelliklerinin yanında tadı ve kokusu da önemli diyorsanız adı gibi tatlı ve lezzetli olan bu tüplerden bir kaç adet edinmenizi öneririm.

Hiç yorum yok: