9 Şubat 2009 Pazartesi

Via Port'ta Bir Alışveriş Günü

Alışveriş diyince iki eli kanda olsa bırakıp koşanlardanım dersem "Alışverişkolik" sıfatını bu durumdan çok hoşnut olmasam da haketmiş olurum değil mi:=)

Pazar günü önceden kararlaştırdığımız gibi sevgili dostlarımla toplanıp Mecidiyeköy'den Pendik'e kadar Via Port merakımızı yenmek için yola çıktık. Havanın yağmurlu olması bizi durduramadı tabii ne olursa olsun gidecek ve merakımızı yenip, paraları harcayıp dönecektik. Sözde...


Via Port'a vardığımızda aklımıza hiç gelmeyecek bir şanssızlıkla açık hava AVM olduğumu gördük!!! bardaktan boşanırcasına yağan yağmura mı, yaklaşık 45 dk. yapılan Mecidiyeköy-Pendik arası yolculuğa mı yanacağız bilemedik.

Sonra ne olursa olsun oraya kadar gitmişken geri dönmeyip gezmeye ve alışveriş yapmaya karar verdik. Sırtımızda kabanlar, elimizde şemsiyeler, sırılsıklam biçimde aradıklarımızı bulup tadını çıkarmaya başladık. Günün sonunda ayakkabılar açılacak kadar ıslanmış ve üşümüş olarak arabaya dönebildik.


Yolunuz düşmeyecekse, tesadüfen uğramayacakasanız veya evinize yakın bir yer diil ise kesinlikle özel bir gününüzü ayırıp gitmeye değecek bir yer diil Via Port. Artık çoğu AVM'ler Outlet konsepti ile hizmet vermeye başladı zaten. Burada da mağazaların çoğu sezon indirimi yapıyordu yani bu yanı başınızdaki Cevahir, Profilo, Caroussel veya Capitol gibi AVM'lerdeki mağazalarla aynı fiyat demektir. Üstelik oraya gidene kadar verdiğimiz benzin parası da cabası.

Kabataslak bahsedecek olursam Mango, İpekyol, Beymen, U.S. Polo, Koton, Tekin Acar gibi bilindik markaların mağazaları göze çarpıyor. AVM çeşitlilik açısından zayıf ve dışarıdan göründüğü kadar büyük diil. Tek avantajı önündeki küçük gölet manzaralı fast-food'lar yazın oldukça şirin görünebilirler.


Benim gibi alışverişkolik arkadaşlar mutlaka "En azından gezilmiş, görülmüş ve neticede alışveriş yapılmış" diyeceklerdir. Ben de öyle diyorum; böylesi yağmurlu bir günde sevdiğim dostlarımla, ağlanacak halimizle dalga geçip gülerek, birbirimizi gaza getirerek alışveriş yaptık daha ne olsun:=)

4 yorum:

Hello Kitty dedi ki...

Viaport ta Retry favorim! :)

C-bell dedi ki...

hiç bakmamışım sanırım tatlım hatırlayamadım:)

Hello Kitty dedi ki...

mutlaka bakmalısın! monolo ları %80 indirimli buldugum tek yer!! :)

C-bell dedi ki...

haftaya tekrar gitmem gerekiyor zaten cnm. gitmişken tekrar bakmalıyım o zaman:)