10 Şubat 2009 Salı

NARS'larım


İşte söz verdiğim gibi elimdeki NARS ürünleri ve naçizane yorumlarım;
NARS'ın allık ve far yapılarını bilen bilir. Mutlaka denenmeli ve test edilmelidir diye düşünüyorum.
Farlarını tanıtacak olursam; sol üste köşede duran maalesef artık üretilmeyen ve benim de yurt dışından kissandmakeupny'den temin ettiğim New Delight rengi. Frost lilac/Frost Champaigne die geçiyor. Yapısı yeni serilere göre biraz daha sert ve daha az ışıltılı ama verdiği renkler çok doğal. Sol alt köşedeki benim favori farım Earth Angel. (Bronzed Taupe/ Olive ) Vizon rengi ile yağ yeşili die tanımlıyorum ben. Sağ üst köşedeki yeni gözdem Alhambra (Metallic rose mist / gold champaigne ) harika ışıltılı pembe ve altın rengi. Naturel makyaj sevenler bu ikili farı mutlaka denemeli. Sağ alt köşedeki ise ikili krem farlarından Pink Panther. Bu far da bu sezon itibariyle artık üretilmeyecekmiş. İnci rengi ile yanar döner gül kurusu die tanımlayabilirim. Far için harika baz oluşturuyorlar. Tüm krem farlar gibi tek başlarına asla başarılı diiller,topaklanma yapıyor maalesef:( Yukarıda ortadaki renk ise koyu rengine vurulup aldığım Cleo (Seafoam / Rich Teal ). Bir çok forumda bu farın koyu kısmının sürüldükten sonra grileştiği söyleniyor ama baz ile kullandığımdan olsa gerek ben böyle bir sorun yaşamadım. Değişik tonlarda Smokey makyaj sevenler bence bu fara da bakmalılar.
Bu fotoğrafta elimdeki allıklarımı ve bir tanecik yegane tekli farımı topladım. NARS'ın en sevdiğim ürünleri allıkları. Yapıları, pigment açısından zenginlikleri, ışıltıları beni benden alıyor. Ben altın ışıltılı ve glowy die tabir edilen görüntüleri sevdiğim için NARS tam bana göre bir marka.
Sol üst köşedeki geçen sene çıkan ilk ve tek toz highlighter'ı Albatros. İlk bakışta pek bir esprisi yok demiştim ama uygulanınca farkını anladım ve hemen bir tane edindim tabii. Sol altta duran Madly. Resimde rengi çok belli olmasa da makyaj çantamın baş tacı. Çünkü nude tonlarda makyaj yapıyorum ve bu allık bu iş için biçilmiş kaftan. Ne çok renksiz ne de soluk. Her ne kadar seashell pink - denizkabuğu pembesi diye tanımlansa da ben bronz pembe die tanımlıyorum. Sağ üst köşedekini mutlaka hepiniz biliyorsunuzdur ünlü Orgasm. Hemen hemen her makyajla uyum sağlayan her tende farklı duran kiminin pembe kiminin şeftali diye severek kullandığı bir allık. Işıltısına, glowy görüntüsüne bayılıyorum. Sağ alttaki ise Taos. Desert rose with sheer tanımlanıyor. Ben kiremit-kırmızı tonlarında allık ararken almıştım ancak istediğim kırmızıyı tutturamama rağmen Taos ile ayrı bağ oluştu aramızda:) özellikle soğuk kış günlerinde bordo-kırmızı oje kullandığımda mutlaka taos ile renklendirilmiş makyaj yapıyorum. Kendimi daha kadınsı hissettiriyor. Ortada duran minicik şey ise Ondine rengi tekli far. Plum with gold shimmer - altın ışıltılı mürdüm rengi. Harika Smokey oluyor bu renkle. Bu rengin bir alternatifi ise Kalahari ikili farda mevcut. Ben alırken elimde denemiştim ve çok benziyorlardı.
Bunlar da azıcık da olsa glosslarım ve rujum. En baştaki renk Greek Holiday. Sparkling pink sand diye geçiyor tanımlaması. İçinde bolca somon-pembe-altın ışıltılar var. Tek başına da kullanılabiliyor ancak her rujun üstünde inanılmaz ışıltılı ve güzel duruyor. Hemen yanındaki gloss Babe. Sheer Orange Red diye tanımlamışlar. Simsiz, saydam ve ıslak görüntü veriyor. Kırmızıya dönük bir turuncu. Geçen yaz aldım ve MAC'in Fafi Koleksiyonuna ait Hipness rengi allığı ile bol bol kullandım. Yine yazın kullanacağım renklerin başında geliyor. İlk ve tek lipstick'im ise Galaxy Girl. Bunu Orgasm gloss almaya gittiğimde gördüm. Orgasm'ın stick'i yok ama kışın benim gibi dudaklarında kuruma problemi olup gloss yerine stick isteyenlere Orgasm için bunu öneriyorlarmış. MAC'in lustre serisi gibi saydam ve bol ışıltılı bir renk.
Makro çekim yapmayı halen beceremediğim için swatch koyamıyorum. Ellerimi kollarımı renk renk boyadım ama beceremedim işte :( bunlarla idare ediverin artık.

4 yorum:

LenOosh~ dedi ki...

Madly allığın rengine bayıldım
Everyday Minerals 'da New Car Smell diye bir allık var,ve benim favori allığım,Madly tıpkı ona benziyor. En kısa zamanda bakmam lazım Nars'a çünkü toz allık pek de kullanışlı olmuyor...

C-belll dedi ki...

Ben de toz olanları pek kullanamıyorum cnm. bu yüzden NARS'ı kesinlikle tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...

arkadasim kiss and makeup dan aldigin urun eline ne kadar surede ulasti benim 1 ay oldu daha tik yok, bloga bayildim tebrikler

C-belll dedi ki...

canım benim paketim 3 haftada gelmişti. takipli gönderdiği için mutlaka geliyor ama